De winnaar van de Online Quick-scan Winactie is gewonnen door Pieter Broerse van Wasted Beers. Pieter wint met het (marketing) team van Wasted Beers een (live) Food Marketing Scan ter waarde van €1.750,- uitgevoerd door de consultants van de Buik Agency.

De Food Marketing Scan is een scan waarmee alle onderdelen van de (food) marketing van een merk of bedrijf doorgenomen wordt. Tijdens twee sessies worden alle marketingonderdelen in kaart gebracht, getest en beoordeeld. Met deze analyse wordt de kwaliteit en consistentie van de marketing bepaald. Onderdeel van de scan is een uitgebreid advies op hoe de afzonderlijke marketingonderdelen verbeterd kunnen worden en hoe er meer samenhang en richting aan de marketing gegeven kan worden.

Namens het team van de Buik Food Marketing Agency van harte gefeliciteerd en we starten graag met het uitvoeren van de Food Marketing Scan bij Wasted Beers!

Website Wasted Beers: https://www.wastedbeers.nl/

Ook op een snelle manier de kwaliteit van jouw food marketing bepalen? doe hier de Online Quick-scan