Voor Big Green Egg vertellen we alles over de mogelijkheden van de Egg. We laten chefs delen hoe zij de mogelijkheden van de kamado benutten. Zo heeft Dennis Huwaë – chef van Daalder – een keer alles over de diversiteit en variëteit van de Egg laten zien. Natuurlijk erg handig voor andere chefs maar ook voor thuiskoks om inspiratie op te doen. Deze verhalen worden gedeeld door middel van branded content op de Buik.

Branded content is een mix van marketing en storytelling die lezers op een persoonlijk niveau benadert. Bij branded content is de merkuiting versmolten met de content die waarde toevoegt in de vorm van entertainment of informatie. Goede branded content kan een positieve associatie creëren tussen het merk en de lezers van de artikelen.  

De Buik Food Marketing Agency hecht grote waarde aan unieke content volgens onze eigen benadering: journalistiek en positief. Met het platform de Buik hebben we veel ervaring met het maken van ‘Buikwaardige’ content die garant staat voor een hoog bereik en een hoge betrokkenheid.

Wij denken graag mee en begeleiden onze partners intensief. Dit kan zowel redactionele als creatieve begeleiding zijn. Aansluiting van de boodschap, actie of activatie bij onze doelgroep is essentieel voor het gezamenlijk bereiken van de doelstelling.

Wil je ook samen met ons unieke verhalen maken? Neem dan vrijblijvend contact met ons om de mogelijkheden te bespreken.