Nieuws

Podcast: voor binding met jouw klanten

Podcast: voor binding met jouw klanten

Een podcast, wat kan het je opleveren? Een podcast is audio content, met andere woorden je luistert ernaar. Zie het als een soort radioprogramma dat je op elk moment en overal kunt beluisteren. Dat is ook het grote voordeel van een podcast. Men kan het in de eigen...

Lees meer
Zichtbaar bij jouw publiek met content

Zichtbaar bij jouw publiek met content

Contentcreatie, wat kan het je opleveren? Contentcreatie is het maken van relevante, waardevolle en vermakelijke content voor kanalen met het doel potentiële klanten aan een organisatie te binden. Content is gemaakt voor een specifieke doelgroep en kan verschillende...

Lees meer
Heropening horeca: wat kan ik doen?

Heropening horeca: wat kan ik doen?

De horeca mag eindelijk weer open! Dit is het moment om voor jezelf en je klanten, de horeca, in actie te komen. Wat kan je nu allemaal doen? Wij helpen je hierbij door acht ideeën te geven. In deze blog worden deze acht ideeën toegelicht. Als je echt wilt opvallen...

Lees meer
Met branded content bereik én raak je je doelgroep

Met branded content bereik én raak je je doelgroep

Branded content, wat is het en wat kan het je opleveren? Branded content is een vorm van content waarbij het merk opgaat in de passende context van een krachtig medium. Met branded content kan je het bereik en de geloofwaardigheid van een ander gebruiken om je eigen...

Lees meer
Hybride event biedt bereik bij het juiste publiek

Hybride event biedt bereik bij het juiste publiek

Een hybride event, wat kan het je opleveren? Hybride events bieden je de mogelijkheid om je specifieke doelgroep te bereiken zonder dat zij ergens fysiek aanwezig bij hoeven te zijn. Je kunt de deelnemers online betrekken bij je product, merk of oplossing. Daardoor...

Lees meer

Instagram – What’s cooking bij de Buik Food Marketing Agency?