De uitbraak van het coronavirus heeft nog altijd een enorme impact op ons land. Veel evenementen kunnen niet in de oorspronkelijke vorm plaatsvinden of zijn zelfs helemaal geannuleerd. Dit geldt ook voor horecabeurzen als Gastvrij, BBB en Horecava. Dus hoe kan je als bedrijf toch leads en naamsbekendheid in de branche genereren zonder deze beurzen?

De Buik Food Marketing Agency denkt graag in oplossingen in plaats van problemen. Als bedrijf kan je besluiten om stil te zitten nu deze horecabeurzen niet of in een andere vorm plaats gaan vinden, of ervoor kiezen om met ons op zoek te gaan naar alternatieve opties.

Leadgeneratie is een belangrijk onderdeel van horecabeurzen, maar horecabeurzen zijn niet de enige mogelijkheid om leads te generen. Zo is er online erg veel mogelijk. Zet bijvoorbeeld een doordachte content strategie op om je bedrijf bij de doelgroep in beeld te brengen. Of bedenk een doeltreffende online of hybride activatie. De mogelijkheden voor het genereren van leads zijn legio als je er maar goed over nadenkt.

De Buik Food Marketing Agency helpt graag om te bepalen wat voor jouw bedrijf in deze tijd de beste optie is. Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.