De Buik Agency nam een diepe duik het nieuwe jaar in. Niet in de koude zee, maar zoals alle mensen dat in de wereld van eten, drinken en gastvrijheid doen: bij de Horecava. We namen er onder meer vijf podcasts op, schudden heel Horeca Nederland de hand en voerden met de halve industrie onze quick scan versie van de Food Marketing Scan uit.

Podcast: de Buik Live
De Buik is 2020 begonnen met niet één, maar twee nieuwe podcast series. Over Uit eten met de Buik kun je hier alles lezen. Het is een strak en vlot geproduceerde show waarin we op pad gaan met de Buik naar onze favoriete restaurants.

Tijdens de Horecava lanceerden we nog een podcast: de Buik Live. Een talkshow van een half uur rondom een specifieke trend. In elke podcast aflevering zit host Gijsbregt Brouwer met twee experts en nemen ze met vaart de trends door. Zo spraken we over alcoholvrije wijnen, de trend van (fris)zuur bier en over vertical farming. Ook namen we ondernemen als hotelier in de overvolle stad onder de loep en gingen we in op de nieuwe trend van ‘stand up eating’. Dat is staand eten bij de borrel, maar dan goed.

Hieronder staan de vijf podcasts op een rij. We hebben inmiddels al honderden luisteraars gehad en hebben fijn samengewerkt met onder meer Swinkels Family Brewers, Delta Wines, Hotel V, GrowX en Local Harvest.

Ook een podcast of scan?
Wil je ook een podcast met ons opnemen? Laat het ons dan even weten. Deze vorm van audio gaat een razende groei door en blijkt erg geschikt voor eten en drinken en hieraan gerelateerde thema’s en trends.

Wil je ook de quick scan versie van de Food Marketing Scan doen? Klik dan hier. Dan nemen we daarna contact met je op over de uitkomsten.