Actueel

De allereerste online plant-based kooksessies

De allereerste online plant-based kooksessies

Waar veel bedrijven in de roerige tijd waarin corona voor veel veranderingen heeft gezorgd besloten stil te staan of het rustiger aan te doen, zagen wij juist mogelijkheden. Om in contact te blijven staan met chefs én hen te inspireren, is Upfield met ons in gesprek...

Lees meer
Het opstellen van een doordachte contentstrategie

Het opstellen van een doordachte contentstrategie

Wij worden blij van kaas. Een blokje bij de vrijdagmiddagborrel, een plakje op brood tijdens de lunch of geraspt over de pasta tijdens het diner, het maakt eigenlijk niet uit in welke vorm we het eten. Als echte kaasliefhebbers heeft het er ook mede toe geleid dat we...

Lees meer
Tien corona proof diensten

Tien corona proof diensten

Tijdens een crisis – zelfs een van wereldwijde omvang – is het belangrijker dan ooit om goed in contact te staan met je doelgroep. Corona heeft voor veel veranderingen gezorgd, maar dit betekent niet dat jouw bedrijf stil hoeft komen te staan. Deze veranderingen...

Lees meer
Corona College: de inzet van activaties tijdens corona

Corona College: de inzet van activaties tijdens corona

In ons derde Corona College vertellen we waar we op dit moment ongeveer staan met corona, wat ons de afgelopen weken is opgevallen, hoe je in deze tijd gebruik kunt maken van activaties en is er aandacht voor een super interessante case. Corona College: webinar voor...

Lees meer
Schrijf je in voor het Corona College

Schrijf je in voor het Corona College

De impact van het coronavirus wordt met de dag groter. De foodservicemarkt is één van de zwaarst getroffen sectoren van de maatschappij. Wij zijn niet bij de pakken neer gaan zitten en gelijk geschakeld naar nieuwe mogelijkheden. Een van die mogelijkheden is het...

Lees meer

Instagram – What’s cooking bij de Buik Food Marketing Agency?